Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro operos „Undinė“ premjeroje VDU Muzikos akademijos jaunųjų dėstytojų balsai

Klaipėdos valstybinis muzikinis vasario 25-osios vakarą pristatė Antoníno Dvořáko operos „Undinė“ premjerą. Visam pasauliui palaikant Ukrainos kovą už laisvę kitaip suskambo ir Undinės pasakojama istorija.

Operos režisierius Bernardas Gytis Padegimas akcentavo, kad kurdamas šį pastatymą rėmėsi popiežiaus Jono Pauliaus II mintimis apie gyvybės kultūrą. „Šiandien skiriame milijardus ginkluotės lenktynėms, užuot skyrę juos gražesniam pasauliui kurti. Giluminė „Undinės“ žinutė yra apie mūsų santykį su gyvybe. Mes, žmonės, pavergėme gamtą ir ji ginasi nuo mūsų virusais, uraganais, gaisrais…

Operos muzikos vadovas ir dirigentas Tomas Ambrozaitis operą „Undinė“ apibūdino „kaip ypač sudėtingą, meistriškai sukomponuotą romantinę partitūrą, žavinčią čekiško ir slaviško folkloro integracija į profesionaliąją kūrybą“.

Kuriant operos „Undinė“ scenovaizdį režisieriui G. Padegimui talkino ilgametė jo bendražygė, scenografė ir kostiumų dailinininkė Birutė Ukrinaitė, vaizdo projekcijų dailininkas Linartas Urniežis ir šviesų dailininkas Andrius Stasiulis, choreografiją operos šokiams sukūrė ir veikėjų judesius režisavo Aušra Krasauskaitė. Operos „Undinė“ pastatymas scenoje sujungė ne tik KVMT chorą, solistus, baleto trupę, bet ir gausų būrį kviestinių solistų.

Klaipėdos valstybinis muzikinis vasario 25-osios vakarą pristatė Antoníno Dvořáko operos „Undinė“ premjerą. Visam pasauliui palaikant Ukrainos kovą už laisvę kitaip suskambo ir Undinės pasakojama istorija.

Operos režisierius Bernardas Gytis Padegimas akcentavo, kad kurdamas šį pastatymą rėmėsi popiežiaus Jono Pauliaus II mintimis apie gyvybės kultūrą. „Šiandien skiriame milijardus ginkluotės lenktynėms, užuot skyrę juos gražesniam pasauliui kurti. Giluminė „Undinės“ žinutė yra apie mūsų santykį su gyvybe. Mes, žmonės, pavergėme gamtą ir ji ginasi nuo mūsų virusais, uraganais, gaisrais…

Operos muzikos vadovas ir dirigentas Tomas Ambrozaitis operą „Undinė“ apibūdino „kaip ypač sudėtingą, meistriškai sukomponuotą romantinę partitūrą, žavinčią čekiško ir slaviško folkloro integracija į profesionaliąją kūrybą“.

Kuriant operos „Undinė“ scenovaizdį režisieriui G. Padegimui talkino ilgametė jo bendražygė, scenografė ir kostiumų dailinininkė Birutė Ukrinaitė, vaizdo projekcijų dailininkas Linartas Urniežis ir šviesų dailininkas Andrius Stasiulis, choreografiją operos šokiams sukūrė ir veikėjų judesius režisavo Aušra Krasauskaitė. Operos „Undinė“ pastatymas scenoje sujungė ne tik KVMT chorą, solistus, baleto trupę, bet ir gausų būrį kviestinių solistų.

Vasario 25-ąją „Undinės“ istoriją scenoje pasakojo Ona Kolobovaitė (Undinė), Tomas Pavilionis (Princas), Kšištofas Bondarenko (Vandenis), Gabrielė Bukinė (Svetimšalė Princesė) – VDU Muzikos akademijos asistentė (prof. S. Martinaitytės kl.), Dalia Kužmarskytė (Ragana), Rosana Štemanetian, Vitalija Trinkė, Ernesta Stankutė (Laumės), Farshadas Abbasabadi (Girininkas), Vita Merkelytė (Virėjukas), Valerijus Gončarovas (Medžioklis).

Vasario 26-ąją dainavo Rita Petrauskaitė (Undinė), Mindaugas Zimkus (Princas) – VDU Muzikos akademijos docentas, Valdas Kazlauskas (Vandenis), Beata Ignatavičiūtė (Svetimšalė Princesė), Loreta Ramelienė (Ragana), Emilia Janina Kozłowska, Dina Mataitienė, Indra Sofia Maria Nielsen (Laumės), Kęstutis Nevulis (Girininkas), Judita Butkytė (Virėjukas), Valerijus Gončarovas (Medžioklis).